21 Eylül 2013 Cumartesi

KOLAY TARTOLET :)

BİRAZCIK DERTLEŞELİM  BARİİİİ :D




geçenlerde buralarda olan bir misafirimize  değişik bir tatlı denemek istedim.bu tatlıyı da nette görüp beğenmiştim eee hazır biri geliyorken 
yapayım dedim bir hevesle hemde ÇOOOK büyük bir hevesle.

evdeki herkesin beğenmesine rağmen misafirimiz  beğenmedi üstelik sade ve sadece ona yapmıştım :( yorumu sadece ''ayy altı bildiğimiz kek ama meyveleri güzel '' olsa da beni üzse de alacağı olsun.yani bir alacağı olmayacağı kesin çünkü bir daha ona tatlı yapmayacağım.

bu tatlının tarifine gelirsek aslında meyvelerle süsleme kısmına gelene kadar  çok kolay :)

MALZEMELER:

hazır pasta tabanı
süt
vanilyalı creme ole (2 paket)
krem şanti 
mevsim meyveleri

pasta tabanını  bardakla veya istediğiniz kalıpla kestikten sonra sütle iyice ıslatıyoruz. creme ole yi ve krem şantiyi 2 bardak süt ile çırpıyoruz. kaşıkla veya sıkma torbasıyla sıkıyoruz. (ama çok fazla sıkmayın meyveleri üzerine yerleştirdikten sonra krema taşıyor) mevsim meyveleriyle dilediğimiz şekilde süslüyoruz. 

ben market market dolaşmama rağmen creme ole yi bulamadım onun yerine 1 paket  az sütle (kıvam koyu olsun diye) vanilyalı puding yaptım.


DİPNOT: hevesimi kursağımda bıraktığın için teşekkür ederim.... 


                                 AFİYET ŞEKER OLSUN :)



 başka bir yayında görüşmek üzre... :* 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder