18 Mart 2012 Pazar

KULLANIP MEMNUN KALDIĞIM ÜRÜNLER :)

kullandığım ürünleri bana soranlar vardı bende tek tek yazdım hepsi kullanılmış ve güzel sonuçlar alınmış ürünlerdir inşallah sizde memnun kalırsınız :)


hem peeling hem  günlük temizlikte hemde maske olarak kullanabileceğiniz gerçekten güzel bi ürün ben çok memnunum hatta bide bunu deniyim deyip aldığım ürünlerden devamlı kullanıldığında da etkisi süper :)



 gül suyu olmazsa olmazlarım arasında özellikle rosense bunu da yine günlük temizlikte kullanıyorum her gün uygulayamasamda ... hem doğal hemde tonik etkisi var daha ne olsun!


ellerim kışın çok çatladığı için tek kullanabildiğim krem bu hem çok güzel koruyo hemde yıkadıkça bile öteki kremler gibi akıp gitmiyo baya yoğun bi krem .


 dudaklarda kışın pek çatlar sağ olsun renkli nemlendiricileri kullanmayı sevmediğim için bunu tercih ediyorum.vee buda çok yoğun çok çabuk gitmiyo.
 vee asıl olmazsa olmazım.daimi dostum fondötenim :) bundan önce bi kaç tane denedim ama bununla resmen aramda aşk var.köpük fondöten en kolay sürülen ve eşit dağılan tek fondöten bence. ama buda farklı bişey yani hem çok güzel ve doğal duruyo.hemde kusursuz bi cilt çıkarıyo meydana benden söylemesi ;)

 makyaj hiç yapmam ama 40 yılda bir kına geceleri falan... elimin altında bulunsun diye alıyorum pudra olarak flormar kullanıyorum hatta benimki yıllanmış bile olabilir ama memnunum pek anlamasamda bu işlerden ;)

allık olarak Avon unki şimdilik kafi. hem renk tonu hoşuma gidiyo hemde çok simli olmaması...


 garnier in göz altı kapatıcısı ve gerçekten süper kapatıyo şiddetle tavsiye ediyorum hatta yüzünüzdeki sivilce vb. şeyleride kapatıcak güçte. 


 essence göz kalemi gerçekten gözlerimi kaşındırmayan tek kalem diyebilirm. ben bu kalemi burdan almadım ama biraz araştırdım türkiyede de satılıyomuş ben hiç rastlamadım ama belki siz bulabilirsiniz . şu an yeni açılan bi mağza var oraya bakıcam yakın zaman da olabilir diye tahmin ediyorum inşallah da vardır. bulursam eğer haberdar ederim ;)


bunların dışında yüzüme yaptığım bide kil maskesi var arada eserse üşenmezsem onuda yapıyorum onu sizlerle daha önce paylaşmıştım oda burda: 
http://beyzazembil.blogspot.com/2012/02/kil-maskesi-yaptiik-ve-daha-birsuru.html 


                                  BOL BAKIMLI GÜNLER :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder