16 Mart 2012 Cuma

KOLAY KENDİN YAP ÇALIŞMALARI!

çok kolay yapabileceğiniz hem şık hem eğlenceli fikirler buldum.tasarımları size kalmış hadi bakalım iş başına :)

tek kelimeyle çokgüzel :))                               bu ayraçlarda farklı olmuş ataştan kalp !


                                                             kitap sevenlere harika bir pano !


bu magnetlere bayıldım soda kapaklarının içine değişik kumaş ve peçetelerle yapılabilir.hatta kapakları sprey boyayla boyayıp farklı tasarımlar elde edebilirsiniz 



hediye paketleri için güzel fikir  



              bu mumluklara da bayıldım kahvaltı sofrası için mükemmellll :)



                                kendi ayracınızı kolayca yapın !



 benim hayalimde mutfak havlusu asmak için canlandı bence süpeer olur :)



                                 eski çantalara yeni dokunuşlar 



        bu da bayıldıklarım arasında teras veya bahçelerde çok güzel durabilir!










 ben en sevdiğim hediye paketi süsü bunsuz hediyeye hediye demem her rengi de mevcuttur bende illa biriktiririm huy işte! bundan sonra dergiler den de yapıcam çok kolaymış yapmak 




 bunu sanırım kumaştan yada kalın peçetelerden yapmışlar her ne olduğunu anlamasamda hoşuma gittiler bence yapılıp içine lavanta yada sabun rendesi konup banyoya güzel aksesuar olabilir :)


bu zarfı da neden koydun diyceksiniz ama bence kumaştan yapıp güzel bi portföy çanta yapabilirsiniz kendinize :)

3 yorum: