6 Ocak 2012 Cuma

KURABİYE OLDU BROVNİ :))

 Bu seferde çırptım çırptım karıştırdım ve çakma bırovni yaptım (şimdi bi kaç parazit çıkar aaa!yanlış yazmış der :))

gelelim malzemelerine:

1 su bardağı sıvı yağ
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 paket kakao
1 paket kabartma tozu
Alabildiği kadar un (hiç sevmem bu tabiri ben ona istediğim kadar un aldırabilirim diye düşünüyorum ama malesef bana da böyle verdiler tarifi  cıvık bi hamur olucakmış ama ele çok yapışmıycakmış :)

haaa sen neden ölçmedin diyceksin sende uğraş istedim ölçüsüz yapınca bol adrenalinli oluyo hele benim gibi tutturursan pek de keyifli :P )

Hamuru yapıp şekillerini verdikten sonra pişirmeye geçiyoruuuz :))  piştiğini kürdan batırıp anlayabilirsin inan onunda dakikasını bilmiyorum şimdi bana içinden muhtemelen bişeyler sayıyosundur belki ama duymuyorum boşuna...:))))))

kurabiyeler piştikten sonra 1 bardak şeker ve 1 bardak suyla hazırladığımız şerbete sıcakken atıyoruz ve hemen çıkarıyoruz çıkardıktan sonra hindistan cevizine de batırabilirsiniz bu işlemi tek tek yapıp bitirdikten sonra kurabiyelerin keke dönüştüğünü görüceksin :))
                                              AFİYET ŞEKER OLSUN EFENDİM :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder